Politica de retur

Renunțarea la calitatea de Membru. Denunțare. Încetare Contract.

Membrul poate renunta la calitatea sa prin denuntarea unilateralã a Contractului de Membru oricând, iar contractul va inceta la sfârsitul perioadei minime asumate prin tipul de abonament incheiat. Nu va fi consideratà renuntare la calitatea de Membru neutilizarea Abonamentului achizitionat de cätre Membru din motive neimputabile. Renuntarea la calitatea de Membru trebuie făcută in scris la aceasta adresa office@210kineto.ro.


Renuntarea la calitatea de Membru, nu obligã Clinica Online 210Kineto si nici nu dã dreptul Membrului la restituirea contravalorii lunilor de Abonament achitate până la momentul renuntării.


In cazul contractelor cu discount, Membrul îsi asumã o perioadã minimã de angajament. Acest angajament pe termen lung este un aspect esential pentru care Clinica Online 210Kineto acordă discount-ul, având certitudinea că Membrul si-a asumat in mod irevocabil sã rămână activ pe intreaga durată a perioadei contractate.


In cazul unui Abonament anual sau pe altă perioadã contractata cu discount, unde plätile discountate se efectueazã lunar, sub forma de plată recurentă, si Membrul decide să renunte inainte de finalul perioadei contractate, acesta va fi obligat sắ achite diferenta dintre tariful cu discount si tariful standard lunar pentru fiecare lună in care a beneficiat de serviciile 210Kineto. Suma totală datorată de Membru va fi calculată luând in considerare tariful standard lunar, fără aplicarea discount-ului, pentru lunile utilizate.


Dacă 210Kineto nu poate funcționa din cauze externe (de exemplu, suspendarea activităților sportive din cauze de siguranță națională, precum pandemii, greve sau crize de orice fel), nu se deschide sala, nu se permite accesul, nu se desfășoară activitatea obișnuită), Membrul poate solicita
înghețarea Abonamentului. La reluarea activității, durata înghețată se adaugă la Abonament. În acest caz, Membrul nu are dreptul la restituirea sumelor plătite deja, ci doar la prelungirea corespunzătoare a duratei.

Totodată, fată de nerespectarea perioadei minime contractuale de către Membru si resursele alocate exceptional de Clinica Online 210Kineto pentru formalitätile de gestionare a contului de Membru si de incetare a raporturilor contractuale, Membrul va suporta un cost de 100 lei, reprezentând , costuri de personal, mentenanta tehnicã, inchiderea contului, verificarea si calculul sumelor, costuri juridice, comisioane bancare, costuri de contabilitate. Această sumă, precum si eventualele sume suplimentare calculate vor fi retinute din suma ce se va restitui Membrului sau vor fi achitate de cätre acesta in mod direct. In cazul in care acesta nu va achita suma.

Pentru abonamentele de tipul Pre-Paid, plätite in avans in mod integral, achizitionate pe perioade fixe contractuale, precum si pentru abonamentele achizitionate la oferte promotionale pe perioade fixe contractuale, incluzând, dar fărã a se limita la, abonamentele de 3 luni, 6 luni sau 12 luni, abonamentele de Black Friday, abonamentele la oferte de Cräciun, abonamentele cu luni gratuite adäugate sau orice alte abonamente promotionale plätite integral, nu este posibilã restituirea valorii achitate. Prin achizitionarea unui astfel de abonament, Membrul declară in mod expres si irevocabil că a fost pe deplin informat cu privire la conditiile abonamentului si isi asumă intreaga responsabilitate pentru achizitie, respectiv fată de lipsa posibilitatii sale de a se răzgândi cu privire la achizitie (exceptând ipoteza termenului de 14 zile de la semnare) si de a solicita restituirea contravalorii abonamentului in cazul neutilizarii acestuia, indiferent de motiv.

In schimb, pentru acest abonament este posibil transferul către o altă persoană desemnată de membru, care poate utiliza abonamentul in locul acestuia sau se poate suspenda abonamentul până la momentul in care membrul poate sã revină si sã utilizeze abonamentul. Membrul confirmã cã a luat la cunostintã si acceptă această clauzã.

Membrul acceptă si este de acord că, pentru abonamentele lunare cu recurentă activă, in care plata este efectuată automat din contul säu, in cazul
in care membrul uità de recurenta activã si nu utilizeaza abonamentul, nu va avea dreptul sã solicite restituirea sumei plätite. Clinica Online 210Kineto nu este obligata să restituie suma pentru abonamentul neutilizat. Membrul confirmă că a fost informat de la inceput cu privire la procesul de reinnoire automatã lunarã si acceptã aceste conditii.

Abonamentele cu recurentã activã se activeaza individual de fiecare membru, cu acordul acestuia, proces confirmat si acceptat in momentul platii. În aplicatia 210Kineto este specificat clar acest proces, iar fărã acordul explicit al membrului, abonamentul nu poate fi activat.

Dacă abonamentul a fost plätit prin procesul de recurentă automatã pentru o perioadã ce depäseste 4 luni consecutive, iar membrul nu a utilizat deloc beneficiul abonamentului, Clinicii Online 210Kineto oferă ca alternativă prelungirea gratuită a abonamentului pentru perioada neutilizatã sau transferul acestuia către o altã persoană desemnată de membru. Membrul acceptã si este de acord că nu are dreptul sã solicite restituirea sumei plätite pentru perioada respectivă. Prin continuarea utilizärii serviciilor clinicii, membrul confirmă că a luat la cunostintã si acceptă această clauzã.


Denuntarea unilaterală a contractului. In cazul abonamentelor a cãror perioadã minimă s-a împlinit, precum si a celor cu innoire lunară, Pärtile au dreptul de a denunta unilateral contractul cu acordarea unui termen de preaviz de 30 de zile. In această situatie, dacã Membrul a plätit in avans pretul abonamentului pentru o perioadã mai lungã decât cele 30 de zile, 210Kineto va restitui pretul proportional cu perioada de timp rămasã ulterior implinirii termenului de 30 de zile.

Rezilierea contractului de către membru.


În cazul în care Membrul încalcă obligațiile contractuale sau Regulamentele, regulile și politicile 210Kineto în vigoare la data comiterii acțiunii/inacțiunii de care Membrul se face vinovat, cu prezentarea dovezilor necesare și suficiente, inclusiv martori, acesta înțelege că poate pierde calitatea de Membru din cauza propriilor acțiuni, ca urmare a primirii unei notificări de reziliere din partea 210Kineto în acest sens, iar contractul
va înceta la primirea acestei notificări.

În cazul încetării contractului din culpa Membrului (de exemplu, nerespectarea prevederilor prezentului Contract de Membru, a regulamentului intern de funcționare, adoptarea unui comportament nepotrivit față de ceilalți membri ai 210Kineto, față de antrenori, față de invitații 210Kineto ori față de angajații 210Kineto, încredințarea cardului/metodei de acces altei persoane), 210Kineto nu va fi obligat la restituirea contravalorii Abonamentului care a fost achitat până la data comunicării deciziei de încetare a Contractului de Membru.


Suspendarea Abonamentului de către 210Kineto.

In situatia in care Membrul nu respectă prevederile prezentului Contract de Membru, regulile interne de functionare, politicile si procedurile interne ale Clinicii, dacă Clinicii nu decide incetarea Contractului de Membru si dezactivarea cardului de Membru, poate decide suspendarea temporară a Abonamentului, pentru perioade succesive cuprinse intre 3 si 30 zile. Abonamentul se va relua la data expirärii duratei pentru care a fost suspendat, durata rămasã din Abonament incepând sã curgã de la data expirãrii duratei de suspendare comunicată de Clinica Online.

In toate cazurile care atrag Pierderea calitätii de Membru ori suspendarea Abonamentului de către Clinica Online 210Kineto , Membrul va fi informat in prealabil de cätre Clinica Online.

Pierderea calității de Membru.

În cazul în care Membrul încalcă obligațiile contractuale sau Regulamentele, regulile și politicile 210Kineto în vigoare la data comiterii acțiunii/inacțiunii de care Membrul se face vinovat, cu prezentarea dovezilor necesare și suficiente, inclusiv martori, acesta înțelege că poate pierde calitatea de Membru din cauza propriilor acțiuni, ca urmare a primirii unei notificări de reziliere din partea 210Kineto în acest sens, iar contractul va înceta la primirea acestei notificări.

În cazul încetării contractului din culpa Membrului (de exemplu, nerespectarea prevederilor prezentului Contract de Membru, a regulamentului intern de funcționare, adoptarea unui comportament nepotrivit față de ceilalți membri ai 210Kineto, față de antrenori, față de invitații 210Kineto ori față de angajații 210Kineto, încredințarea cardului/metodei de acces altei persoane), 210Kineto nu va fi obligat la restituirea contravalorii Abonamentului care a fost achitat până la data comunicării deciziei de încetare a Contractului de Membru.

Reclamații.

Dacă nu se prevede altfel prin prezentul contract, orice reclamație, plângere, sesizare, cerere sau solicitare din partea Membrilor se va formula în scris și se va depune la adresa de e-mail office@210kineto.ro.

Orice fel de cerere va trebui să conțină obligatoriu următoarele elemente: numele și prenumele persoanei care adresează cererea; datele sale de contact unde dorește să primească răspunsul; descrierea completă a evenimentului precum și data când s-a produs şi, dacă este cazul, ora la care s-a produs; data întocmirii. 210Kineto are dreptul de a solicita informații suplimentare ori clarificări emitentului cererii. Toate cererile adresate vor fi soluționate în cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 30 zile de la data înregistrării acestora.

Deschide conversatia
Bună!
Cu ce te pot ajuta ?