Intră înapoi în Joc

Servicii complete de Kinetoterapie și Recuperare Sportivă. Online și în Târgu Mureș.

Tot ce trebuie să știi despre Kinetoterapie, Recuperare Sportivă și Masaj

Ghid complet de Recuperare după ce te-ai blocat de spate în zona lombară

Dacă și tu te-ai blocat de spate,trebuie să citești acest articol până la final

Umblă ca un pinguin pentru a preveni alunecările pe gheață!

Ia-o încet pe gheață și umblă ca un pinguin pentru a prevenii alunecările și accidentările!

Tendinită achiliană- eficacitatea talonetelor pentru călcâi versus excercițiilor excentrice ale gambei

Tendinita achiliană este frecvent întălnită în rândul sportivilor, persoanelor în vărstă, sau obeze iar cauzele acesteia pot varia de la pantofi incomozi,supra antrenament până la tratamentul cu anumite antibiotice.

5 Accidentări frecvente în Ski și Snowboard

Accidentările sunt din păcate frecvente în ski și snowboard și sunt cauzate de obicei de lipsa de pregătire fizică.

De ce e important să ne pregătim din timp de pârtie?

Schiatul este iubit de atât de mulți dintre noi din diverse motive, iar unul din motive este fericirea pe care ne-o aduce. Pentru că un timp destul de lung nu practicăm acest sport, este important ca noi toți să fim pregătiți înainte de a merge pe pârtie, deoarece este un sport foarte solicitant!

Ghidul complet de Masaj

Corpul tău este destul de bun să te anunțe că are nevoie de un masaj - doar dacă ar putea să-ți spună și de ce tip de masaj ar beneficia cel mai bine. Dacă sunteți nou în ale masajului sau nu v-ați aventurat niciodată mai mult de o ședință de masaj suedez, ar putea fi confuz să navigați prin toate tipurile diferite de masaj. Din fericire, suntem aici pentru a vă ajuta să descifrați numeroasele stiluri și beneficii ale masajului, astfel încât să vă puteți programa cel mai potrivit masaj pentru dumneavoastră.

Ruptură de Menisc. Leziune de Menisc. Kinetoterapie Săptâmânile 1-4 Post Operator

Primele zile după ENTORSĂ de GLEZNĂ. Fractură de Gleznă. Dureri de Gleznă

Te doare glezna? Ți s-a umflat glezna? Ai o Entorsă de Gleznă sau chiar o Fractură? Vrei să revii cât mai rapid la sportul practicat? Vrei să scapi de durere, să-ți îmbunătățești mobilitatea și să crești forța?

Prevenirea re-accidentării Ligamentului Încrucișat Anterior în sportul de Performanță

Întinderea Musculară de HAMSTRING. Întindere Biceps Femural

Ai avut o Intindere de Hamstring? Nu stii care sunt primii pasi care trebuie sa-i faci dupa intindere? Vrei sa revii cat mai rapid pe teren? Vrei sa faci cele mai buneexercitii si nu stii care sunt acelea și cănd le poți începe? Sau vrei să previi accidentările?

Întindere Musculară Inghinală Ruptură Inghinală Întindere Adductori

Întindere Musculară Inghinală în Fotbal | Ruptură Inghinală | Întindere Adductori

Coxatroza. Cele mai bune Exerciții de Kinetoterapie

Ai coxartroză? Unul din părinții tăi au coxartroză și vrei să îi ajuți? Vrei să reduci durerea din șold și nu știi ce poți să faci, după ce ai încercat toate medicamentele?

Primele 2 săptămâni de Recuperare după Ligamentoplastie. Kinetoterapie Ligament Încrucișat Anterior

Primele exerciții de Kinetoterapie după operția de Ligament Încrucișat Anterior

Fractura de Claviculă

Exerciții de Kinetoterapie pentru Fractura de Claviculă

Hernia de Disc nu este o Urgență, nu întotdeauna!

Kinetoterapie pentru Hernie de Disc

Cum să scapi de Durerea de Umăr dacă ai o Leziune de Coafa Rotatorilor Tendinită. Bursită

Exerciții pentru Durerea de Umăr

Servicii de Recuperare și Performanță Sportivă la un nivel nemaiîntâlnit în România

Vrei să te faci bine?

Dacă te deranjează ceva, noi vrem să te ajutăm. Contactează-ne ca să începem Recuperarea.